vrijdag 23 september 2011

Saying goodbye is the hardest part ...


Mijn laatste dag in Granada is net begonnen. Een lekkere kom fruit met yoghurt @ Garden Café, even langs kantoor om mijn laatste project af te werken en afscheid te nemen ... Afscheid nemen, het blijft moeilijk, ook al zou je denken dat een avontuurlijke ziel als ik daar ondertussen toch expert in is. Afscheid nemen is niet mijn sterkste kant. Een knuffel, een glimlach, geen tranen want dat is mijn ding niet. Meestal probeer ik dat ook zo lang mogelijk uit te stellen en blijf ik zeggen: "Ik zie je straks nog, ik kom nog wel even langs."

Vandaag is mijn laaste dag in Granada en ik kan het wel 100 keer herhalen en nog zal ik het niet volledig beseffen. Ik heb het waarschijnlijk door als ik op het vliegtuig stap ... geen terugkeren aan. Een ticket met eindbestemming, familie en vrienden die op me wachten.

Vandaag is mijn laatste dag in Granada, maar ik neem geen afscheid.

Ik zeg "tot ziens" ...

Anka